Smoothie cu urzici

Vezi versiunea printabila

Dap, ati citit bine! Si e chiar bun!
Victoria Boutenko sustine ca smoothie-ul e bautura viitorului, ca o vom intalni pe cat de des intalnim acum cafelele si sucurile... Si tot ea explica ca fructele crude, desi pentru o buna digestie nu trebuie amestecate cu alte alimente, se pot combina cu orice fel de frunze verzi...

Bautura mea experimentala a avut la baza:

- o cana boabe de struguri negri (IG=45, dar sucul de struguri are IG=55);
- o cana spanac (IG=15);
- o cana urzici (IG=15);
- o cana apa plata.

Am avut norocul ca toate ingredientele sa fie proaspete, romanesti.
Am incercat aceasta combinatie gandindu-ma ca strugurii negrii, fiind foarte parfumati, vor face fata foarte bine spanacului si urzicilor crude.


Si asa a fost.


Declar experimentul reusit!


Si va invit sa incercati! Curaj!


***

Si varianta cu banana (coapta IG=60) in loc de struguri.


Varianta aceasta este mai vesela ca si aspect, mai cremoasa, dar mai putin aromata fata de cea cu struguri.

9 comentarii:

Antzu' spunea...

wow, trebuie sa incerc si eu combinatia asta
smothie-ul astaa ar trebui sa fie un obicei in fiecare zi:Dpoti sa incerci si cu spanac, frunze de ridichi si mar, e yum

Nik26 spunea...

Da, Antzu, sa-l incerci! ;)
Iar frunzele de ridichi chiar sunt urmatoarele pe lista! :)
M-am pregatit pentru sezonul de verdeturi si dupa luuungi si neplacute probleme am intrat in posesia unui Philips HR 7765... Deci: Va urma! ;)

Antzu' spunea...

ooo super, sa il porti sanatoasa:0 te pup

Draw For Joy spunea...

Miammmmm! Imi plac la nebunie urzicile. Le mananc cu lacomie! Ce bine arata smoothieul tau.
Eu ma multumesc cu niste ceai de urzici deocamdata pentru ca sunt prea lenesa, astept sa imi prepare careva!

Nik26 spunea...

Ha, ha! :D Daca stiam iti opream eu de la mine o portie! ;)

Just me spunea...

Pe aripi de primavara
8 Martie lin coboara
Si in a lui privire
Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

Nik26 spunea...

Foarte dragut, Just Me! :)
O primavara vesela iti doresc! ;)

Draw For Joy spunea...

Eu zic sa te opresti aici cu layoutul/tema. Arata foarte curat, aerisit, delicat si merge perfect cu ce scrii.

Nik26 spunea...

Si eu cred la fel! :D Merci pentru vizite si confirmare.
Imi imaginez ca pentru tine au fost chiar mai chinuitoare decat pentru altii toate schimbarile... :b
Mi-am permis cateva zile la rand sa testez una alta (mai ales ca acum e mai simplu de schimbat sablonul pe blogger, inainte se pierdeau multe info, nu exista optiunea de pastrare a anumitor elemente etc), dar acum chiar simt ca am gasit ce trebuie. ;)