Avocado cu verdeata

Vezi versiunea printabila

 Aveti nevoie de doar cateva ingrediente (dupa cum v-am obisnuit ):

- un avocado (IG=10);
- o legatura mica marar (IG=15);
- 5-6 masline verzi (IG=15);
- 2 fire ceapa verde (IG=15);
- 1 fir usturoi verde (IG=30);
- sucul de la 1/2 lamaie (IG=20);
- un strop de sare.

Se toaca marunt mararul, ceapa, usturoiul si maslinele; separat se piseaza cu furculita miezul de avocado, se freaca cu putina sare si suc de lamaie; se amesteca crema obtinuta cu restul ingredientelor.


O puteti manca alaturi de alte legume... sau alaturi de jumatate de felie de paine Pumpernickel (IG=45, nerecomandata alaturi de grasimi in F 1 - Montignac).


Se poate pastra intr-un borcan inchis pentru 1-2 zile, la frigider.


Reteta simpla, rapida, gustoasa.

6 comentarii:

Antzu' spunea...

mmmmm..bun bun..acum am sa pandesc avocado sa se coaca:))ca mi-ai facut pofta

Nik26 spunea...

Asa sa faci! :) O sa iti placa sigur! ;)

m.t. spunea...

Arata tare bine avocado facut asa...
Nu tin neaparat vreo dieta, dar daca are gust bun, merita incercata;)..

Nik26 spunea...

Pare ca ai o dieta deja, cea care presupune consumarea alimentelor in functie de gustul lor bun?! Sper insa ca nu e singurul criteriu pe care il folosesti in alegerea alimentelor. :)

Sakura spunea...

buna ziua
sper ca nu m-ai uitat :)
imi place reteta ta
am incercat quinoa...merge si pentru mine
:)
week end de aur
:)

Nik26 spunea...

Ha, ha! :D Normal ca nu te-am uitat!
E bine ca ai curaj sau curiozitate mare si incerci lucruri noi! ;)
Weekend minunat sa fie! :)