De citit!



Din fericire nu trebuie sa umblati dupa ea prin oras, ci o puteti comanda direct pe site-ul dedicat cartii, iar taxele postale sunt gratuite!

Spor la citit si mai ales la punerea in practica a informatiilor citite!

*

Cartea a ajuns la mine in fix 10 zile lucratoare, nici mai mult, nici mai putin.
Nu am apucat inca sa o citesc pe toata, dar pot spune cu siguranta ca isi merita fiecare leu - este plina de informatii utile, noi. ( Domnul Mencinicopschi vine cu informatii noi in fiecare aparitie TV, deci nu cred ca se putea ca aceasta carte sa fie mai prejos!)
Am fost surprinsa sa vad si ce frumos editata este - limbaj accesibil, hartie lucioasa, o multitudine de culori... atractiva deci si pentru copii! Am facut cateva poze si sper sa va deschid cu ele apetitul pentru informatii de calitate in ceea ce priveste alimentatia!

(Apasati pe imagine pentru a putea citi fragmentele fotografiate!)
Cred ca nu ar trebui sa ratati cartea, indiferent ce orientare alimentara aveti... pentru ca "A manca nu e ceva simplu! Este un act responsabil, care ar trebui invatat si predat la scoala!". Iar daca ar fi sa alegeti o singura carte despre alimentatie pe care sa o cumparati... alegeti-o pe aceasta!

6 comentarii:

Sakura spunea...

oo
multumim pentru informatii
:)

Nik26 spunea...

Cu multa placere! ;)

Sabina spunea...

Nik, am vazut emisiunea de pe B1 cu Mencinicopschi si mi-a placut de dumnealui. Voi cumpara si eu cartea cand o voi vedea. Am senzatia ca vom gasi informatii interesante.

Nik26 spunea...

Ma bucur daca l-ai urmarit. :)
Din pacate eu am ratat acea emisiune. :(
Sunt sigura ca ti se va parea foarte utila cartea. ;)

Sakura spunea...

http://memoriileluisakura.blogspot.com/2010/02/premiu-de-valentines-dayaward-for.html

Nik26 spunea...

Multumesc! ;)