Verze cu tofu

Vezi versiunea printabila

O salata delicioasa din:

- cateva frunze de varza chinezeasca (IG=15);
- 5-6 verze de Bruxelles (IG=15);
- 2-3 inflorescente de broccoli (IG=15);
- 1 gogosar (IG=15);
- 2-3 fire ceapa verde (IG=15);
- o legatura marar verde (IG=15);
- cateva fire de patrunjel verde (IG=5);
- cateva cubulete de tofu in ulei (IG=15);
- suc de lamaie (IG=20).

Desi aceste legume de import nu vor ajunge vreodata la noi cu toate proprietatile pe care le citim prin carti, sunt tratate, iradiate, totusi sunt legume. Da, ele pierd puncte in fata celor autohtone de sezon, dar pentru diversitate, macar din cand in cand, eu zic ca merita cumparate...



Am taiat si amestecat toate ingredientele...



Iar la final am adaugat si cateva cubulete de tofu in ulei.



Au iesit 2 portii din cantitatile folosite de mine.



Salata rezultata e minunata, sincer va spun.



Si daca vreti sa incercati senzatii tari: va recomand o varza cruda de Bruxelles urmata de putina apa minerala.


8 comentarii:

Ina spunea...

Arata super. Cum merge treaba? te-ai obisnuit cu mai multe verdeturi in dieta? vadca ai postat mai mult cruditati. Te-am pupat!

Nik26 spunea...

Merci! :)
Merge bine. (Nu stiu daca e autosugestie, dar parca si pielea mea e mai alba :b).
Mai multe cruditati, pentru ca mananc mai multe salate. ;)
(Cel putin o portie mare pe zi care e cina.)

Miutza spunea...

Arata f apetisant. Ai dreptate cu legumele off...de-as putea planta in balcon brocoli si varza de Bruxelles... si alte cateva :))

Nik26 spunea...

Poti germina seminte. In 6 zile plantutele de varza si broccoli ar trebui sa fie gata... ;)
Evident ca nu le vei putea aduce la maturitate, insa acum germenii sunt considerati "mancarea miraculoasa"... :)

alinadel spunea...

Arata foarte bine! Noi am avut in gradina cateva verze de bruxelles si copiii au rontait cu interes micutele verze :-)

Nik26 spunea...

Multumesc! :) Si pentru apreciere si pentru vizita!
Norocosi copii! ;)

catalin spunea...

Buna ziua ,

Va intereseaza un link exchange cu http://www.jocurias.com ?
In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug un link pe http://blogjocuri.wordpress.com si pe pagina de link-uri a site-ului meu ( http://www.jocurias.com/links.php ) .

Link : http://www.jocurias.com
Titlu : jocuri noi
Descriere : jocuri noi

sau

Jocuri noi

Astept un raspuns, fie pozitiv, fie negativ.
Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul site-ului si link-ul site-ului dvs , pt a-l adauga. ( catalin.timofte7@gmail.com )

Imi cer scuze daca prin acest mesaj v-am deranjat.

Multumesc,

O zi buna !

Nik26 spunea...

Multumesc pentru propunere/ informatii. :) Nu sunt interesata.
Mult succes!