Salata de sfecla cu avocado

Vezi versiunea printabila

Si daca tot are sfecla rosie proprietati ce o recomanda in timpul epidemiilor de gripa, inca o reteta pe baza de sfecla.

Ingrediente:

- 2 sfecle rosii mici (IG=30);
- 1 avocado (IG=10);
- 1 ceapa rosie (IG=15);
- sucul de la o lamaie (IG=15).

Am ras sfecla rosie (cruda) si ceapa si apoi le-am asezat in robot alaturi de avocado taiat bucati si sucul de lamaie.



A iesit o salata extrem de gustoasa, cantitate suficienta pentru cel putin doua portii enorme!



Buna de te lingi pe degete, alaturi de paine tip Wassa - 50 % faina integrala de secara + 50% tarate fine + apa, fara drojdie, exact cum prepar blatul de pizza.



Daca o incercati: sucul de lamaie e obligatoriu!


6 comentarii:

alison spunea...

imi place mult ideea,cred ca o voi incerca si eu!

Nik26 spunea...

Daca iti place fiecare ingredient in parte, o sa vezi ca suma lor e si mai si! :D
Nici nu stiu cum sa descriu gustul final... decat prin: Foarte Bun! ;)

Sabina spunea...

ce bun tre sa fie ...mai ales ca am o sfecla in frigider ...

Nik26 spunea...

Nici nu mai ai multe de adaugat pe langa ea! ;)) Sper sa incerci si sa imi zici daca ti-a placut!

Ducesa spunea...

Mda, minunat!

Nik26 spunea...

Ce coincidenta: in timp ce tu erai aici, eu eram la tine pe blog si ma minunam de renuntarea la apa minerala. ;))
Sper sa incerci salata si sa imi spui daca ti-a placut! :)