Leapsa foto de la Sakura si Chiti

Am primit leapsa (pisiceasca?! ) cu poza hazlie & poza serioasa, dar draga de la Sakura si Chiti.

Poza mea hazlie:
Desi momentul fantomelor a trecut, eu am una ce se mai arata uneori in poze, netinand cont de sarbatoare!



Si o poza serioasa, dar extrem de draga si emotionanta:
Am doar cateva poze ce imi amintesc de copilaria felinei mele mari... Si dupa cum vedeti, exceptand petele colorate, nu prea sunt multe asemanari intre adultul din poza de mai sus si copil.



Si ca sa fac trecerea de la feline la oameni, dau leapsa mai departe urmatoarelor :

- Antzu';
- Flori;
- Ina;
- Sabina.

PS: Daca aveti mai multe bloguri, puteti prelua leapsa pe acel blog pe care considerati voi ca ar fi mai potrivita o astfel de postare, nu neaparat pe blogul pe care v-am scris eu mesajul de instiintare.

1 comentarii:

Flori spunea...

Multumesc Nik pt.leapsa.cat de curand ma ocup de ea.
o saptamana buna!