Gutuie cu mascarpone

Vezi versiunea printabila
Cum da frigul, cum incep cu compoturile (calde, neindulcite).
Zilele trecute am facut compot de gutui... Apoi, avand in frigider o cutie de mascarpone cu o cireasa pe eticheta, am zis ca nu o fi mare paguba daca combin fruct cald cu mascarpone.

Am folosit:

- o gutuie (IG=35);
- o lingura mascarpone;
- putina scortisoara pudra (IG=5).

Am taiat gutuia in 2 bucati: jumatate am taiat-o bucatele mici, cu tot cu coaja, iar de la cealalta jumatate am scos si taiat doar miezul, coaja pastrand-o pe post de castronel. Bucatile taiate de gutuie le-am pus pe foc pentru cateva minute, cu doar un strop de apa. Dupa ce s-au inmuiat putin, le-am scos si le-am amestecat cu mascarpone.
Am presarat scortisoara macinata peste ele.



Mie mi-a placut neasteptat de mult rezultatul...



Cred ca ar merge si cu alte fructe calde, dar scortisoara nu trebuie sa lipseasca!




5 comentarii:

Spufi spunea...

Nik, mi-a lasat gura apa...

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Nik,

Tare fain dessert ai fäcut. Gutuia dulce -acrisoarä si Mascarpone cu Dulceata de lapte . Minunat. Compliment

salutäri Jacob

Nik26 spunea...

@ Spufi: Cu atata lucru?! :D Pai... poti sa incerci si tu! ;)

@ Jacktels Kochbuch: Multumesc mult! :)
Mi-era ca o sa vi se para o prostie si recunosc ca am avut retineri in a posta asa sugestie alimentara! ;)

Iulia spunea...

Cat de buna trebuie sa fie! Mi-ai facut pofta :D!

Nik26 spunea...

Delicioasa e! :D