Ciupercute cu oua de prepelita

Vezi versiunea printabila

Imi plac mult ouale de prepelita, dar abia acum am incercat sa le prepar in alt mod decat prin fierbere.



Am combinat urmatoarele:

- 10 ciupercute Champignon (IG=15);
- o mana de braza telemea rasa (IG=30);
- o legatura mica de patrunjel verde (IG=5);
- 10 oua de prepelita;
- sucul de la o lamaie (IG=20).

Am tocat intai patrunjelul verde.


Am ras doua feluri de telemea - nu am cantarit cantitatea de branza pentru ca aceasta trebuie sa fie in functie de diametrul ciupercutelor.


Am amestecat branza rasa cu patrunjelul.


Am curatat ciupercutele si le-am stropit cu sucul lamaii.


Am umplut ciupercutele intai cu amestecul de branza - patrunjel, am facut mici gropite in centrul umpluturii, iar apoi am spart si am pus cate un ou de prepelita in fiecare ciupercuta.


Le-am dat la cuptor pentru 30 minute, foc mic.


Au un aspect placut si un gust pe masura.


Desi prefer ciupercile proaspete, gatite in aceasta combinatie mi s-au parut taaare buuune!

9 comentarii:

alison spunea...

mmm,delicioase!si o idee minunata si aratoasa forte!

Sabina spunea...

super ideea, nik. bravo!

Nik26 spunea...

Ma bucur pentru ca va place ideea! :) Sper sa o incercati!

Adelina spunea...

Ce gust au ouăle de prepeliţă? N-am mâncat niciodată.
Ce întrebare stupidă. :D Gust de ou, nu? :) Mă gândeam dacă e dif. între cele de găină şi acestea. Le-am tot văzut prin supermarket, dar au preţ piperat şi nu-mi vine să arunc banii dacă nu-mi plac...

Nik26 spunea...

:D Gust de oua vroiam si eu sa iti spun! :b Daca iti plac ouale de gaina, nu vad cum ar fi posibil sa nu iti placa astea.
(Mie imi place ca cele de prepelita au cam 1/2 albus - 1/2 galbenus... ;) Despre proprietatile lor gasesti multe pe net daca dai o cautare.)

Carmen spunea...

Arata minunat!O idee grozava!Trebuie incercata!
XOXO

Retete de slabit spunea...

Sfat, ciupercile trebuie sa fie destul de mari, pentru ca se strang foarte mult si nu mai intelegi nimic din reteta propriuzisa daca nu iti alegi niste ciuperci mari :)

onaf spunea...

Aaaaa... ce idee draguta! Ma-nfig in primele ousoare pe care le gasesc si fac reteta asta, multumesc!

Nik26 spunea...

@ Carmen: Merci! Da, trebuie incercata! ;)

@ Retete...: Sfatul nu e pt. mine, nu?! :I

@ Onaf: Cu multa placere, ma bucur de cate ori te inspir cu o idee cat de mica! :)