Chiftele din pui cu susan

Vezi versiunea printabila
... sau chiftelele mele preferate!

Necesare:

- 1 kg piept de pui tocat;
- 4 linguri seminte de susan (IG=35);
- 4 linguri faina de soia (IG=25);
- 3 oua;
- 2 cepe rosii mici (IG=15);
- 1/2 capatana mica usturoi (IG=30);
- 1 legatura patrunjel verde (IG=5);
- 1 legatura marar verde (IG=15);
- piper mozaic, sare de mare (IG=5).

Am tocat ceapa, usturoiul, verdeata si le-am amestecat bine cu restul ingredientelor.


Am format chiftelutele si le-am asezat direct in tavi. Din aceste cantitati au iesit 40.


Au stat in cuptorul preincalzit pentru 35-40 minute.


Daca nu le mancati pe toate o data, pot fi pastrate foarte bine la frigider, timp de mai multe zile, intr-un vas acoperit.


Se poate folosi si faina de naut (IG=35) in loc de cea de soia... Evident, in functie de gust si de ceea ce aveti in casa (sau gasiti la plafar!).


Au o aroma Minunata!

5 comentarii:

Carmen spunea...

Mi-ai dat o idee:seminte de susan la chiftele!Te asteapta un premiu la mine!
XOXO

Nik26 spunea...

Ma bucur ca te inspira ceva de aici! :D Ca sa imi merit premiile! Multumesc!

cKy spunea...

Am observat ca ti-a disparut bannerul campaniei PRO BUN SIMT de pe blog, asta se datoreaza faptului ca am schimbat domeniul blogului.
Daca doresti sa sustii mai departe campania, te rog intra pe http://cky.ro/pro-bun-simt/ si copie noul cod de banner, sau poti sa schimbi doar link-ul din codul actual.
Multumesc si o zi buna in continuare.

Nik26 spunea...

Merci! :) Chiar nu intelesesem ce s-a intamplat!

cKy spunea...

Eu iti multumesc de asemenea si raman dator:)