Budinca de legume

Vezi versiunea printabila

In aceasta perioada consum in primul rand legume proaspete, dar mai incerc si cate ceva gatit... tot pe baza de legume! :b

Am folosit:

- 1 vanata (IG=20);
- 2 dovlecei mici (IG=15);
- 2 rosii (IG=30);
- 2 ardei grasi (IG=15);
- 2 fire ceapa verde (IG=15);
- 5 catei mici de usturoi (IG=30);
- 1 legatura patrunjel verde (IG=5);
- 5 oua;
- 150 g branza telemea de oaie (IG=30);
- sare de mare si piper mozaic (IG=5).


Primul strat asezat in tava a fost de rondele de vanata (curatata de coaja).
Peste vanata am asezat un strat format din: 1 ardei, 1 fir ceapa verde si 2 catei de usturoi - toate tocate marunt.



Urmatorul strat a fost format din rondelele de rosii, apoi inca un strat din 1 ardei, 1 fir ceapa verde si 2 catei usturoi.



La final am asezat cei 2 dovlecei taiati tot rondele. Peste toate aceste straturi de legume am adaugat cele 5 oua batute cu sare si piper si inca un catel de usturoi.



Am lasat la cuptor cam 45 minute si intre timp am ras branza si am amestecat-o cu legatura de patrunjel verde tocat.



Amestecul branza - patrunjel l-am adaugat abia dupa ce am oprit cuptorul, dar am lasat totul inca vreo 10 minute in caldura din cuptor pentru a se topi branza.



Pentru o aroma mai interesanta, intre straturile de legume se pot adauga si rondele de masline.



Usor de facut si f. buna (mai ales rece)! ;)

7 comentarii:

Flori spunea...

cred ca e tare buna! cand ma intorc din vacanta, sigur o incerc. te pup!

Hannah spunea...

arata super!!

Vrei ca blogul tau sa apara in acest director de bloguri? http://directordebloguri.blogspot.com/
Daca da, trimite un mesaj cu titlul, descrierea si linkul blogului/blogurilor tale pe directordebloguri@gmail.com Mersi Hannah

Nik26 spunea...

Multumesc! :) M-am inscris! Succes cu ceea ce faci!

Hannah spunea...

Tocmai ti-am inscris blogul in director :)
O zi buna in continuarea

Nik26 spunea...

Multumesc! ;) O zi buna si tie!

Sabina spunea...

Ce bine arata !!!

Nik26 spunea...

Merci! :D Doar ce iti laudam rosioarele cu ton si nici nu vazusem ca ai trecut si tu pe la mine! :D