Rosii umplute cu oua

Vezi versiunea printabila

Mama mea face aceasta reteta in modul urmator: rosii umplute cu oua, cu sos din pulpa de la rosii si ceapa calita, fierte toate pe aragaz. :)
Eu am modificat putin reteta.

Am folosit:

- 10 rosii medii (IG=30);

- 10 oua;

- 3 cepe albe (IG=15);

- o legatura ceapa verde (IG=15);

- 2 linguri pasta de ardei (IG nesigur, IG ardei=15);

- sare de mare, piper mozaic si busuioc (IG=5).

 


Am scos pulpa de la rosii...



Le-am asezat pe toate intr-o cratita, le-am umplut cu oua (crude) si le-am condimentat cu piper si sare.



Separat am amestecat pulpa de la rosii cu ceapa alba tocata si ceapa verde si le-am turnat peste rosiile umplute.

Am mai adaugat peste rosiile acoperite cu sosul de ceapa si 1/2 litru de apa in care am diluat cele doua linguri de pasta de ardei.
Am presarat peste toate busuioc si le-am dat la cuptor, la foc potrivit, pentru 50 de minute.



La final (dupa oprirea cuptorului) am mai adaugat si cateva felii de cascaval... :)



Este o mancare foarte potrivita pentru primavara-vara (se poate manca si rece).
Si foarte important: la cuptor, chiar si rosiile acestea care nu mai sunt asa gustoase ca pe vremuri, sunt foarte bune! ;)

0 comentarii: