Pui crocant

Vezi versiunea printabila

Necesare:

- 800 g piept de pui dezosat si fara piele;

- 3 oua;

- 80 g tarate de grau (IG=15);

- piper si chili cu sare (IG=5).



Puiul l-am taiat fasii, l-am sarat si condimentat.
Cele 3 oua le-am batut cu putin piper si chili.


Am trecut fasiile de pui prin tarate (in acest caz sunt preferabile tarate mai mari) si le-am asezat direct in tava cuptorului (nu am uns tava cu absolut nimic).

Le-am lasat in cuptor (preincalzit) timp de 40-45 de minute, la foc potrivit primele 20 minute, iar restul timpului la foc minim. Astfel au iesit fragede in interior si mai crocante doar la exterior.
Intre timp am ales sa fac si cateva inele de ceapa (IG=15) - 15-20 minute, direct pe o tava, tot in cuptor.


Mie mi s-a parut ca puiul si inelele de ceapa se potrivesc de minune cu rosii pasate (IG=40). ;)


Pentru a ramane crocante, fasiile de pui nu trebuie sa fie acoperite pana cand nu sunt complet racite. :)




4 comentarii:

alina_retete_dietetice spunea...

Arata superb !!!
Snitelele sunt pe lista,maine le fac,chiar nu stiam cu ce pot inlocui pesmetul si ai avut o idee super sa le dai prin tarate
Mersi mult
Te pup

Nik26 spunea...

Merci! :)
Ma bucur daca iti sunt de ajutor... ;)

Anonim spunea...

mai nik26!!!! esti super, aproape toete retetele sunt geniale cred ca 95 % sunt pe gustul meu, sa traiesti si sa ai sanatate sa mai scrii pe blog, sunt aici chiar daca nu am scris pana acum nimic........m-ai uimit deadreptul!!!!

Nik26 spunea...

Iti multumesc pentru vizite si pentru apreciere! :)
Nu sunt ele chiar geniale, dar sper ca are rost sa le astern intr-un blog si ca genereaza in ceilalti dorinta de a manca mai sanatos! ;)
Nu uita sa vizitezi si sursele mele de inspiratie - cele trecute in retete, cele din rubrica "Mai mult decat utile" etc! :)