Naut cu ton

Vezi versiunea printabila

Folosite:

- o cana naut (IG=30);
- o lingura tahini (IG=40);
- o conserva ton;
- cativa castraveti murati (IG=15).


Am clatit nautul si l-am lasat la inmuiat timp de 12 ore
.

Dupa cele 12 ore si-a dublat volumul, iar apa in care a stat era de culoare galben inchis si cu un miros greoi...


Am schimbat apa in care a stat si fiind cantitate de naut destul de mica a fost necesar sa fiarba doar o ora si 1/2.
In timpul fierberii am apucat sa schimb doar o data apa, dupa primele 45 minute, iar la final l-am mai clatit o data cu apa rece.
Nautul fiert (e bine fiert atunci cand se poate sfarama usor intre degete) l-am amestecat cu o lingura de tahini.


Am adaugat apoi castraveciorii acri si tonul.
Am folosit ton intreg in ulei, insa pentru ca am amestecat nautul cu pasta de susan si nu mai era nevoie de ulei suplimentar, uleiul de la ton l-am scurs bine inainte.


Daca nu se folosesc castraveti acri... este obligatorie lamaia. ;)

7 comentarii:

Antzu' spunea...

imi place la nebunie nautul mie am sa incerc si combinatia asta!

Sabina spunea...

Interesanta combinatie, Nico! O incerc si eu cat de curand!

Nik26 spunea...

Sa stii ca e tare bun! :)

Sabina spunea...

Nik, am facut salatica aceasta si e tare buna. Postez si eu cat de curand. Multumesc si tine-o tot asa!
Sabina

Nik26 spunea...

Ti-am spus eu! ;) Sunt foarte multe "retetute" extrem de simple, dar foarte gustoase! Multumesc pentru apreciere! :)

Anonim spunea...

salut.
vreau sa incerc si eu retete,dar nu stiu unde pot sa gasesc tahini.

Nik26 spunea...

Salutare!

In orice hipermarket ar trebui sa fie usor de gasit. :) Sau daca dai peste vreun magazin arabesc... ;)