Miniprajiturele cu branza

Vezi versiunea printabila

Utilizate:

- 10 oua mari;

- 150 g faina de soia degresata (IG=25);

- 500 g branza proaspata de vaci (IG=30);

- 4 linguri fructoza* (IG=20);

- coaja rasa de la o lamaie;

- 100 g ciocolata 75% cacao (IG=25).

Ca de obicei, am batut intai albusurile cu un praf de sare (fac acest lucru pentru ca nu pun praf de copt sau alti inlocuitori, iar acest lucru ajuta la crestere, coacere :b).
Am pus apoi fructoza si coaja rasa de lamaie. Cu branza de vaci e muuult mai buna coaja de portocala, insa in lipsa, am pus de la o lamaie.
Dupa ce au fost batute bine acestea, am adaugat si galbenusurile, branza de vaci si faina de soia. Eu am folosit branza de vaci mai slaba.


Compozitia a iesit destul de groasa (insa "turnabila" :)).
Am turnat compozitia in tava din sticla si am lasat-o in cuptorul preincalzit, la temperatura minima, timp de aproximativ 30-35 minute, iar la final am acoperit-o cu ciocolata.


Ciocolata am "ras-o" folosind un cutit.


Efectul de "mazgalit cu ciocolata" l-am optinut cu ajutorul aceluiasi cutit :D... Nu a fost chiar o idee buna, dar mi se parea ca am presarat nu prea uniform ciocolata si... asta e... ;)) una peste alta... a iesit "destul de interesant". :D Sa nu faceti ca mine la faza cu ciocolata!


Gustul de soia nu se simte. Nu se simt decat branza dulce (aromata cu lamaie) si ciocolata. :)



*


Si varianta "maxi": cu nuci si coaja de portocala rasa. ;) DELICIOASE!



Au iesit ceva mai inchise la culoare pentru ca nu am mai gasit faina de soia degresata.
Pentru ca si faina a fost altfel, ouale mai mici si a mai fost si nuca in plus, nu am folosit decat 100 g faina - din acest motiv e bine sa se puna faina la sfarsit in compozitie, in functie de cat "inghite". ;)




4 comentarii:

Antzu' spunea...

ce tare!astea sunt puse la lista cu to do , mai ales ca eu sunt branzoaica de felul meu!

Nik26 spunea...

Sigur o sa iti placa! :)

Antzu' spunea...

nik ti-am oferit niste premii, le gasesti pe blogul meu!te-am pupat

Nik26 spunea...

Multumesc! :)