Mancare de soia verde

Vezi versiunea printabila

Am folosit:

- o cana boabe soia verde = 200 g (fasole mung IG=25);
- o cutiuta sos de rosii cu ceapa = 260 g (IG=40);
- 2 linguri pasta de ardei = 60 g (IG ardei=15);
- un fir usturoi verde (IG=30).




Cu soia am procedat ca aici.



De aceasta data insa am lasat-o la fiert doar vreo 35 minute, pana au inceput sa se desfaca doar o parte din boabe, pentru ca imi plac putin mai crocante. Insa ele sunt complet fierte (si cel mai bine digerabile) cand se sparg si se desfac boabele in 2 parti: un fel de miez galbui si moale si coaja verzuie. :)



Mie imi place foarte mult gustul de soia verde si din acest motiv, dupa ce le-am scurs de apa de la fiert, am ales sa le amestec doar cu sosul de rosii, pasta de ardei (amestecata cu 2 linguri de apa) si usturoiul. Toate acestea le-am mai dat o data in fiert si... gata! ;)

4 comentarii:

valy spunea...

O seara frumoasa iti doresc!

Nik26 spunea...

Multumesc, la fel! :)

Anonim spunea...

aveam prin cămară linte, şi pe lângă ea soia verde, lintea s-a terminat şi mă gândeam oare ce pot face cu soia verde...a ieşti foarte bună :)
Cristina

Nik26 spunea...

E bine ca i-ai gasit un rost! :)
Si mie mi se pare tare gustoasa!