Clatite sarate

Vezi versiunea printabila

Ingrediente:

- 2 oua;
- o cana faina de naut (IG=35);
- o cana apa;
- 1 ardei Kapia (IG=15);
- 1 fir ceapa verde (IG=15);
- o lingura ulei;
- condimente: piper mozaic, chili, sare de mare (IG=5).


Intai am tocat marunt ardeiul si ceapa.


Apoi am batut ouale si am adaugat pe rand restul ingredientelor (exact in ordinea scrisa mai sus :b).
Am lasat aceasta compozitie cam 30 de minute (faina de naut se umfla putin in acest timp si compozitia e mai legata).


Am mai amestecat putin compozitia si am turnat-o in tigaia bine incinsa (in tigaie nu am pus ulei!).


Dintr-un polonic plin cu o astfel de compozitie iese o clatita mare, iar in tigaia incinsa se coace foarte repede, deci sub nici o forma sa nu o lasati pe foc si sa plecati din bucatarie! :D
Mie mi-au iesit 4 clatite mari, nici subtiri rau, nici prea groase! ;)


Recunosc ca atunci cand m-am gandit la aceasta compozitie nu credeam ca vor iesi atat de gustoase! ;))


Daca aveti, sigur e bine venit in aceasta compozitie si putin marar verde!
Trebuie sa incercati!


Sunt absolut delicioase!!! :)

3 comentarii:

Antzu' spunea...

vai da ce bine arata!asta se va face neaparat!numai sa gasesc faina de naut, daca nu inlocuiesc eu nu e problema!te pup

Nik26 spunea...

Chiar sper sa le faci! :) Si aici se gaseste destul de greu faina de naut.:(

Ani Sandu spunea...

Delicioase. Eu am adaugat si niste cascaval bucatele.Yammi...