Chiftelute din soia

Vezi versiunea printabila

Am folosit:

- 200 g soia granule (IG-25);
- 2 cepe (IG=15);
- 1/2 capatana usturoi (IG=30);
- 1 legatura patrunjel (IG=5);
- 1 legatura marar (IG=15);
- 3 oua;
- 7-8 linguri faina de naut (IG=35);
- sare cu verdeturi (IG=5);
- piper mozaic (IG=5).



Granulele de soia le-am fiert in 4 litri de apa aproximativ 20 minute.
Dupa fierbere am scurs bine soia, am amestecat-o cu toate celelalte ingrediente si am condimentat compozitia.
Faina de naut are rolul de a absorbi surplusul de apa din soia si de a lega mai bine compozitia.


Am pus chiftelutele direct in tavi si le-am pus in cuptorul preincalzit, la foc mic, aproximativ 30-35 minute.


Dupa cele 35 de minute am oprit focul, am presarat putin cascaval ras peste chiftelute si le-am mai lasat putin in caldura din cuptor pentru topirea cascavalului.


Nu am uns cu nimic tavile in care am pus chiftelutele, dar au fost foarte usor de scos pentru ca datorita fainii de naut s-a format un fel de crusta.


La final le-am mai condimentat cu putin chili iute. :)

0 comentarii: